Nokian Tyres Hakka Black 3
Kuvaus
Nokian Tyres Hakka Black 3 vakuuttaa täsmällisellä ajotuntumalla, ensiluokkaisella pidolla. Nauti varmasta pidosta jyrkissä kaarteissa, kuumalla asvaltilla ja märällä tiellä piiskaavan sateen jälkeen. Tunne ja aisti alhainen äänitaso. Märkäpito on EU-merkkinnän parhaassa A-luokassa. Hakka Black 3 on suunniteltu urheilullisiin ja suorituskykyisiin henkilöautoihin. Se sopii erinomaisesti myös sähköautoihin ja hybrideihin.
- Nauti tarkasta ja vakaasta hallinnasta.
- Erinomainen märkäpito keväästä syksyyn.
- Renkaissa kulumisvaroitin.
- Hiljaisempi karkeilla teillä
Vakaa ja tarkka ajotuntuma
Dynamic Grip 3.0 -konseptissa yhdistyy urien ja palakuvioinnin tietokoneoptimoitu design sekä Adaptive Control -kumisekoitus, joka takaa ainutlaatuisen pidon vaihtelevissa sääolosuhteissa. Rengas tarjoaa erinomaisen pidon, reagoi välittömästi ohjausliikkeisiin ja mukautuu tienpinnan epätasaisuuksiin. Optimaalinen tiekontakti maksimoi ajomukavuuden ja renkaan kestävyyden.
Sinun ajomaukavuuttasi varten.
Silent MultiZone -design. Sisä- ja ulko-olkapäällä sekä keskialueella olevien kuviopalojen muoto ja toistuvuus renkaan kehällä on tarkasti optimoitu. Muotoilu poistaa häiritsevän melun, mikä tekee ajamisesta miellyttävää ja aikaisempaa hiljaisempaa varsinkin karkealla asvaltilla. Palajako varmistaa myös tasaisen kulumismuodon.
Hallintaa ja vakautta.
Responsive Shoulder Design. Olkapääalueiden jämäkkä muotoilu takaa erinomaisen ajovakauden suurilla nopeuksilla - myös teillä, joissa on kuoppia ja uria. Kontrolloitua menoa parantaa myös vankka ulkoripa, jossa ei ole läpileikattuja uria. Jarrutettaessa tai kaarteissa renkaan kosketuspaine on suurempi olkapääalueilla kuin keskellä.
Lisää turvallisuutta sateisiin päiviin.
Salamaurat torjuvat tehokkaasti vesiliirtoa. Keskialueen ripoihin muotoillut urat varastoivat vettä ja kiihdyttävät sen virtausta renkaan ja ajoalustan välistä ohjaten sen leveisiin pääuriin.
Kulumisvaroitin.
Hakka Black 3:n ominaisuuksiin kuuluu kulumisvaroitin (DSI), joka kertoo autoilijalla, milloin renkaat tulisi vaihtaa. Kulumisvaroitin näyttää jäljellä olevan kulutuspinnan millimetreinä. Numerot häviävät yksi kerrallaan renkaan kuluessa. Vesiliirtovaroitin kertoo kasvaneesta vesiliirtoriskistä. Pisarasymboli häviää neljän millimetrin jälkeen.